On Sale: GamesAssetsToolsTabletopComics
Indie game storeFree gamesFun gamesHorror games
Game developmentAssetsComics
SalesBundles
Jobs
Tags

Developer who works in Rpg maker looking for a team/Desarrollador que trabaja en Rpg maker busca un equipo

A topic by SparkStarGames created 15 days ago Views: 41 Replies: 1
Viewing posts 1 to 2
(2 edits)

Español: Desde hace un tiempo me gusta trabajar en RPG maker haciendo juegos surrealistas con toques de terror  y estoy acostumbrado a trabajar yo solo con un poco de ayuda de algunos amigos, sin embargo esta vez me propuse tratar de hacer algo un poco más pulido y trabajado así que estoy buscando gente que pueda apoyar en lo que es el apartado artístico, la música y sonido y otras cosas, en mi cabeza tengo como 3 o 4 ideas para  posibles juegos que podrían realizarse pero también me gustaría escuchar sugerencias si tienes alguna

Entre al evento porque mi principal intención es aprender muchas cosas y mejorar como desarrollador, esta sería la primera vez que me aventuro a tratar de dirigir un equipo de esta manera, procuremos mantener sano el ambiente de trabajo y aunque puede llegar a ser un poco estresante hacer un juego divirtámonos en el desarrollo de este, búscame en discord como sasasasamy o deja un comentario si tienes algún problema para contactarme.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

English: For some time now, I've enjoyed working on RPG Maker, creating surreal games with touches of horror. I'm used to working alone with a bit of help from some friends. However, this time I've set out to try to make something a bit more polished and refined, so I'm looking for people who can support  with the artistic aspect, music and sound, and other things. In my mind, I have about 3 or 4 ideas for possible games that could be developed, but I would also like to hear suggestions if you have any.

I joined the event because my main intention is to learn a lot and improve as a developer. This would be the first time I venture to try directing a team in this way. Let's strive to keep a healthy work environment, and although making a game can be a bit stressful, let's have fun during its development. You can find me on Discord as sasasasamy or leave a comment if you have any trouble contacting me.

I have just send you a discord request!